Uralkodása alatt Lei Shen azon fáradozott, hogy megépítsen egy mechanikus szolgát, mely félelem nélkül őrizné a fellegvárát. Mikor az első próbálkozása kudarcba fulladt, hihetetlen düh lett úrrá a Thunder Kingen. Negatív érzéseit beletöltötte a következő, és legsikeresebb teremtményébe : a Dark Animusba. Eme ismeretlen anyaggal hajtott díszes gépezet a mai napig teljesíti feladatát, a mogu hús-alakítók kísérleteinek szívében.
Setup:
2 Tank
2-3 Healer
5-6 DPS
A Gólem sereg
Powered by Anima: az Anima Golemek nem képesek mozogni vagy támadni Anima nélkül. Minden típusú Anima Golemnek van egy maximális Anima kapacitása, a nagyobb Golemekbe több fér. A Dark Animusnak van a legnagyobb kapacitása, azonban nem képes használni egyes képességeit, míg el nem ér egy bizonyos Anima szintet. Pusztulásukkor az Anima Golemek átadják a magukban tárolt Animat a legközelebbi Anima Golemnek, aminek elég szabad tárhrlye van.
Critically Damaged: 10 player nehézségen az Anima Golemek egy része rommá van törve, így nem képesek mozogni vagy támadni, de továbbra is képesek Animat elnyelni.
Anima Golem: a legkisebb Anima Golem, összesen 4 Anima fér bele. Csak auto attackot használ és 2 passzív képessége van. Minimális Animatól is aktiválódik.
Acceleration Link: az egymáshoz nagyon közel tartózkodó Anima Golemek felerősítik egymást, 250%-kal növelik a támadási sebességüket és 250%-kal az általuk okozott damaget. Ezen kívül 30%-kal nő a mozgási sebességük és immunisak lesznek a lassításokra.
Evasive: az Anima Golemek 90%-kal kevesebb sebzést kapnak az AOE támadásokból.
Large Anima Golem: a közepes Anima Golem, 8 Anima befogadására képes és csak 1 képessége van. Inaktív marad, míg teljesen fel nem töltődik.
Crimson Wake: a Golem Animat lő ki magából egy véletlenszerűen választott felé. Az Anima robbanások kíséretében 30 másodpercig üldözi a célpontját és 200.000 Fire damaget okoz azoknak, akik az útjába kerülnek.
Massive Anima Golem: nagy Anima Golem, 36 Anima befogadására képes és 2 képességet használ.
Matter Swap: egy debuff, amit véletlenszerűen választott player kap. 12 másodperc után lejön vagy Dispellel leszedhető, ekkor a debuffos player és a tőle legtávolabb lévő player átteleportálnak a másik tartózkodási helyére, ezen kívül a debuffos player maximum életével egyenlő Arcane damage oszlik szét köztük. A debuffból hátralévő idő határozza meg az Arcane damage eloszlásának arányát.
Explosive Slam: a Golem csapást mér az aktuális célpontja tartózkodási helyére, ez 140.000 Fire damaget okoz 9 yardon belül mindenkinek. Azok, akiket az Explosive Slam eltalált 25 másodpercig több Fire damaget kapnak a további Explosive Slamekből.
Dark Animus: ő a legnagyobb Anima Golem és az ő legyőzésével ér véget az összecsapás. 5 képességet használ.
Siphon Anima: a Dark Animus 6 másodpercenként 1-1 Animat szív el a teremben lévő összes Golemből.
Touch of the Animus: (0 Animatól használja) az Animus periodikusan debuffot rak 1-1 playerre, ez 30.000 Fire damaget okoz az adott playernek 2 másodpercenként az összecsapás végéig.
Anima Ring: (25 Animatól használja) az Animus piros gömbökből álló kört idéz az aktuális célpontja köré, ezek utána szép lassan elkezdenek a kör középpontja felé mozogni. Az a gömb, amelyikhez hozzáér egy player eltűnik, azonban egy debuffot rak a playerre, ami 200%-kal növeli az illetőt ért melee támadások okozta damaget. Ez a debuff stackel! Továbbá 180.000 Fire sebzést kap amíg a képesség tart.
Anima Font: (50 Animatól használja) az Animus periodikusan rakja ezt a debuffot 1-1 playerre, akin már van Touch of the Animus. A debuff hatására a player Animat kezd kibocsátani magából 1 másodpercenként a közvetlen közelébe, ez 375.000 Fire damaget azoknak, akiket eltalál.
Interrupting Jolt: (75 Animatól használja) periodikusan 400.000 Nature damaget okoz minden playernek és 9 másodpercre silencel mindenkit, akit épp castolás közben kap el.
FULL POWER: (100 Animatól használja) az Animus össze-vissza kezd lövöldözni mindenre, ami mozog, ez 500.000 Fire damaget okoz mindenkinek a célpontok 5 yardos körzetében. Ez konkrétan wipeoltatja a raidet.
Empower Golem: a Dark Animus a legkevésbé sebzett Golemet 3%-al gyógyítja és 24%-al növeli sebzését.
Heroic módban sokkal bonyolultabb a stratégia. Minden Golemnek sokkal nagyobb a HP-ja és sokkal nagyobbat sebeznek!
A 100 Anima helyett 152 Anima van ami felhasználható, így a kezdetkor kiszabaduló 100 (ami a kis golemekbe megy) + 52 AnimaDark Animus-ba ugrik így ő is aktivizálódik!
A boss kap egy új képességet ( Empower Golem ) amivel a kis golemeket erősíti, továbbá nem használja a kűzdelem első 2 percéig a Siphon Anima képességét.
Továbbá aki a Anima Ring -el kapcsolatba lép a debuff mellé kap egy 180.000 Fire sebzést is.
Talán a tier legnehezebb kihívása ezeket a monstrum gépeket legyőzni Heroic módban.
Mivel igen nagy sebzésnek lesz kitéve a raid és főleg a tankok, ezért mérlegelendő a 3 tank jelenléte, vagy olyan DK-Warri dps, aki stance váltással, és némi tank gear előre felvételével, a lehető legnagyobb dps megtartásával tud tankolni. Erre főleg azért lenne szükség , mert a 2 tank a két nagy gólemet ( Massive Anima Golem ) tartja magán úgy hogy még kis gólemeket is öldösnek. Az átálós "hybrid" tanknak a bosst kell fogja (pl.:Warrior, aki gyorsan ki tud mozogni a Anima Ring-ből), egészen addig míg az egyik tank nem végez a kisaddok bedarálásával és át tudja venni a "hybrid" tanktól a bosst.
A fight geince, hogy Dark Animus ne érje el a 100 Anima töltöttséget, hogy ne tudja bekasztolni a FULL POWER képességét amivel wipeoltatja a raidet. Ez Heroic módban kifejezetten nehéz feladat lessz, mivel már a pull elején megkapja az alap 52 Animát. Ne feledjük azt sem, hogy 2percig nem használja a Siphon Anima képességét, ebből adódóan gyorsabban töltődnek a golemek is, viszont jó hír, hogy így viszont Dark Animus nem töltődik ezideig.
Előre beszéljük meg, hogy ki melyik gólemet tartja magán, ezt a leadernek kell kiosztani ki hová áljon és melyik gólem animáját hova töltsük. Itt is nagyon fontos, hogy Large Anima Golem-et semmilyen körülmények között nem aktivizálunk, viszont törött gólemekből (ha szükséges) az animát bele lehet tölteni, de csak érzéssel!
Tehát a teljes csapat szóródva pull után szépen magán tartja a kiosztott gólemet (30-40% HP-ra lehúzhatja hogy gyorsítsa a folyamatot, de ne ölje meg semmképp) és adott sorrendben
a tank majd leszedi rólunk, hogy beletöltse azokból az animát a saját Massive Anima Golem-jébe. Amikor a két massive fel van töltve (ekkor ugye már nincs kint aktív gólem) akkor odaviszi Animus mellé és mehet a boss gyepálása.
Nagyjából normal taktikával zuhanunk a gépeknek, viszont mivel itt rögtön bejön a boss is, így azt az átálós tanknak fel kell azonnal vennie és középre vinni. A boss folyamatosan tolja Empower Golem képességét ezzel lassítva minket, ennek hatására lassabban tudjuk leverni ezeket a buffolt golemeket.
A lényeg itt van elrejtve, 2 perces előnyt kapunk Dark Animus jóvoltából, mivel eddig nem használja Siphon Anima képességét, így nem szív el animát magához, ilyen tekintetben fellélegezhetünk. Viszont pont ebből adódóan kell kihasználni a 2 percet, lényegében itt dől el fight, mert minnél több gólemet kell leverni ezen idő alatt. Lényegében azt kell elérjük, hogy mire a 2 perchez érünk minnél kevesebb gólem legyen működőképesen, ezzel csökkentve a Dark Animus által beszívható anima mennyiségét!
Pullkor minden gólem kap 4 animát de csak 12 aktivizálódik, itt nagyon gyorsan kell a maradék 13 low HP-s gólemmel végezni majd csak utána az aktívakkal. FONTOS, hogy mire a 2 perchez érve minnél kevesebb aktív gólem legyen életbe, itt a ranged segíthet kis összhangal, hogy azokra a gólemekre öszpontosítanak (legyen az akár távol a játékostól) amiknek legalacsonyabb a HP-ja, hogy mire jön az Siphon Anima kasztolása, meghaljon az a golem.
Elérkeztünk a kritikus 2 perchez, Dark Animus elkezdi magához szívni ( Siphon Anima ) a teremben lévő gólemekből az animát.
Szerencsés esetben itt már csak kevés kis gólem van és a nagyok, ekkorra már beletöltöttük a kicsiket (~ 15db) a nagyokba. Amikor a kicsiket levertük, akkor már csak 2 nagy és 3 közepes van kint (a közepesek inaktívak). Mindenféle matek leírások úgy mondják, hogy el kell érni ilyenkorra a 6 Anima / Siphon felállást (ez max. 2 nagy, 3 közepes és 1 kicsi gólem) és akkor tartható a 95-96 Anima, ha ennél több, akkor már wipe gyanús lessz mert összeszedi a 100 Animát a bossunk.
Sorba szépen beleöljük a gólemeket egymásba (közepest a nagyba, nagyot a Animusba) és a végén a bossba.
Pár dolog amire figyelni kell és ezek külön is wipeoltathatnak!
Anima Ring: ha van rugó a teamben
akkor ő felveszi és CoS-al le is tudja dobni, így kíméli a healereket.
A másik komoly feladat a Matter Swap kezelése, ezt ugye előre megbeszélve lehetőleg 2 ranged dps és vagy healer végezze, távol a raidtól (ezt úgy képzeljük el, hogyha egy kört rajzlunk az összes játékost belefoglalva, ők ketten álljanak a kör szélén). Ez ugye 12 seces debuff amit ideális esetben fele időn dispellezünk, ekkor mindkét ember 50-50%-osan sebződik, ne feledjük aki megkapja, attól a legtávolabb lévő a másik összekötött játékos. Ha nem dispellezzük, és hagyjuk lejárni akkor csak az sebződik aki megkapja de ő készüljön egy izom CD-vel a 100% sebzés miatt ( passzív immunitás pl: Shield Wall, Deterrence....stb).
Harmadik a Anima Font debuff, ami a közelben állókat lövi elég komolyan. Ezt úgy védjük ki hogy lehetőség szerint nagyjából egybe állunk (a ranged meg a heal) és aki megkapja az nagyon gyorsan kiszalad messze a többiektől, de figyelve arra hogy ne legyen e "Matter Swap kiteolós" emberektől távolabb (ugye a képzeletbeli kör amről krábban beszéltünk)!
A herót érdemes az elején felhasználni a kis gólemek gyors takarítására, hiszen az ellső 2percben dől el minden. Ha ezeket sikerül betartani, nehéz lessz de nem lehet probléma és örülünk a lootnak.
Tank (Blood DK)
Heal (Restoration Shaman)
Dps
-
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!